|
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Reo Ylläpitäjä

Mukana: 7v, 11kk, 2p Alkaen: 3.10.02 0:00 Viestejä: 4106 Paikkakunta: Helsinki
Hahmot: Dimictus Reodermy Seraneya Wilfraen
|
Lähetetty: Perjantaina 21.5.2010 klo 19:58 Viestin aihe:
| Possu kirjoitti: |
| pe 21.5., mutta ei nipoteta siitä *virn* |
Olen juuri näin hyvässä hapessa pienten kiireideni äärellä. *mutin, mutin* _________________ All there is left of the World of Grand Ideas is scarlet white barley porridge
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Board-moderaattori

Mukana: 7v, 4kk, 23p Alkaen: 13.4.03 9:45 Viestejä: 1165 Paikkakunta: Oulu
Hahmot: Pohac Tonfa
|
Lähetetty: Sunnuntaina 30.5.2010 klo 20:27 Viestin aihe:
Jees, kun nyt sain viimein pelin tavalla tai toisella lopetettua pari päivää sitten, voisin heittää siitä lyhyttä kommenttia täällä.
Ensinnäkin, kovasti kiitoksia Kilpparinille ja Aapolle, jotka kanssani lähtivät pelaamaan. Uhkasinhan minä pelaavani sen loppuun vaikka yksikseni, mutta mieluummin näin. Pelaaminen oli sitä paitsi hauskaa. Se sujui jopa odotettua paremmin. Emme tainneet juuri kertaakaan olla oikeasti yhtä aikaa kirjoittamassa, mutta ongelma se ei ainakaan minulle ollut. Aiemmin pelättyjä tilanteita ei päässyt syntymään, vaan peli eteni jatkuvasti.
Johtunee tosin siitä, että minä hyvin rankalla kädellä sitä aina työnsin eteenpäin. Sillä oli hyvät ja huonot puolensa. Yhteenkään yksittäiseen hetkeen, tai "kohtaukseen" ei saanut hirveän hyvin keskityttyä, mutta toisaalta saimme aikaan ihan oikean tarinan, joka jopa päättyi.
Noin pelin vetäjänä minulla on myös hieman sekalaisia tunteita. Minusta tuntui, etten eläessäni ole kirjoittanut yhtä tylsää sontaa, kuin mitä avaukseen kirjoitin. Onneksi kanssapelaajat tarjosivat sitten ja pystyin tarttumaan siihen. Kuitenkin, pelaaminen tuntui paljon vähemmän tavalliselta, kun piti koko ajan luotsata isoa ryhmää eteenpäin. Ei päässyt oikein herkuttelemaan ja pelaamaan perinteisellä tavalla. Toisaalta peli kuitenkin eteni ja välillä oli oikein hauskaa ja helppoa, välillä taas pelin eteenpäin vieminen tuntui teennäiseltä, vaikealta ja raskaalta.
Luulen, että suurin osa ongelmista olisi häipynyt, jos aikaa olisi ollut enemmän, mutta ei loputtomasti.
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kilpparin
Mukana: 2v, 11kk, 12p Alkaen: 22.9.07 19:29 Viestejä: 223 Paikkakunta: Ylivieska
Hahmot: Luanna
|
Lähetetty: Torstaina 8.7.2010 klo 18:19 Viestin aihe:
Vähän myöhäiset kiitokset toukokuun pelistä. Kivaa oli, niin kuin joka kerta aiemminkin. *hym* Oma laiskuus vaan iski rankasti päälle lopussa, kun en saanut viimeiseen pätkään mitään kirjoitettua.
Kesäkuun pelin aika oli ja meni, mutta miten olisi heinäkuu? _________________ Ja hän kysyi: "Miksi se kuihtuu?"
"Koska kukaan ei sitä helli ja rakasta", kuului vastaus.
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
We thank phpBB Group for our board, and praise great MOD writers, who made life a bit easier.
Modifications of this board belongs to Antanya. Do not copy, alter or redistribute.
|
|
|