Toukokuun peli

Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Siirry päävalikkoon -> Pelitapahtumat -> Johdetut pelit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Reo
Ylläpitäjä

Mukana: 7v, 11kk, 2p
Alkaen: 3.10.02 0:00

Hahmot:
Dimictus
Reodermy
Seraneya
Wilfraen
LähetäLähetetty: Perjantaina 21.5.2010 klo 19:58    Viestin aihe:
Vastaa lainaamalla viestiä

Possu kirjoitti:
pe 21.5., mutta ei nipoteta siitä *virn*
Olen juuri näin hyvässä hapessa pienten kiireideni äärellä. *mutin, mutin*

Possu
Board-moderaattori

Mukana: 7v, 4kk, 23p
Alkaen: 13.4.03 9:45

Hahmot:
Pohac
Tonfa
LähetäLähetetty: Sunnuntaina 30.5.2010 klo 20:27    Viestin aihe:

Jees, kun nyt sain viimein pelin tavalla tai toisella lopetettua pari päivää sitten, voisin heittää siitä lyhyttä kommenttia täällä.

Ensinnäkin, kovasti kiitoksia Kilpparinille ja Aapolle, jotka kanssani lähtivät pelaamaan. Uhkasinhan minä pelaavani sen loppuun vaikka yksikseni, mutta mieluummin näin. Pelaaminen oli sitä paitsi hauskaa. Se sujui jopa odotettua paremmin. Emme tainneet juuri kertaakaan olla oikeasti yhtä aikaa kirjoittamassa, mutta ongelma se ei ainakaan minulle ollut. Aiemmin pelättyjä tilanteita ei päässyt syntymään, vaan peli eteni jatkuvasti.

Johtunee tosin siitä, että minä hyvin rankalla kädellä sitä aina työnsin eteenpäin. Sillä oli hyvät ja huonot puolensa. Yhteenkään yksittäiseen hetkeen, tai "kohtaukseen" ei saanut hirveän hyvin keskityttyä, mutta toisaalta saimme aikaan ihan oikean tarinan, joka jopa päättyi.

Noin pelin vetäjänä minulla on myös hieman sekalaisia tunteita. Minusta tuntui, etten eläessäni ole kirjoittanut yhtä tylsää sontaa, kuin mitä avaukseen kirjoitin. Onneksi kanssapelaajat tarjosivat sitten ja pystyin tarttumaan siihen. Kuitenkin, pelaaminen tuntui paljon vähemmän tavalliselta, kun piti koko ajan luotsata isoa ryhmää eteenpäin. Ei päässyt oikein herkuttelemaan ja pelaamaan perinteisellä tavalla. Toisaalta peli kuitenkin eteni ja välillä oli oikein hauskaa ja helppoa, välillä taas pelin eteenpäin vieminen tuntui teennäiseltä, vaikealta ja raskaalta.

Luulen, että suurin osa ongelmista olisi häipynyt, jos aikaa olisi ollut enemmän, mutta ei loputtomasti.
Takaisin alkuun
Näytä pelaajan tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
kilpparin

Mukana: 2v, 11kk, 12p
Alkaen: 22.9.07 19:29

Hahmot:
Luanna
LähetäLähetetty: Torstaina 8.7.2010 klo 18:19    Viestin aihe:

Vähän myöhäiset kiitokset toukokuun pelistä. Kivaa oli, niin kuin joka kerta aiemminkin. *hym* Oma laiskuus vaan iski rankasti päälle lopussa, kun en saanut viimeiseen pätkään mitään kirjoitettua.

Kesäkuun pelin aika oli ja meni, mutta miten olisi heinäkuu?

Näytä pelaajan tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Siirry päävalikkoon -> Johdetut pelit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa